معرفی منطقه۲۲،قطب گردشگری و سرمایه گذاری منطقه۲۲

منطقه22

آخرین بروز رسانی ۶ شهریور ۱۴۰۳

۴/۵ | (۱ امتیاز)

بررسی موقعیت جغرافیایی منطقه۲۲

منطقه۲۲ از لحاظ موقعیت جغرافیایی در غرب استان تهران قرار گرفته،که از غرب استان البرز(کرج) از جنوب منطقه ۲۱ از شرق منطقه ۵ و از شمال همجوار با رشته کوه های البرز هستند و در همسایگی منطقه ۲۲ قرار دارند،که از این نظر دارای یکی از بهترین مناطق آب و هوایی میباشد.

محله ها و شهرک های منطقه۲۲

منطقه ۲۲ از ۱۱ محله و شهرک تشکیل شده که در مرکزیت آن دریاچه چیتگر(شهدای خلیج فارس)،شهرک راه آهن،ومحله هوانیروز قرار دارد،در شرق منطقه محله معروف و قدیمی دهکده المپیک،محله زیبادشت و شهرک صدرا هستند در جنوب منطقه محله های کوهک و چیتگر،در شمال شهرک شهید باقری و محله آبشار تهران و در غرب منطقه ۲۲ هم محله شریف(دانشگاه شریف)و شهرک سرو آزاد قرار و شهرک شهید خرازی قرار دارند.

مراکز تفریحی و گردشگری منطقه۲۲

از شناخته شده ترین مراکز تفریحی منطقه۲۲ میتوان به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) اشاره کرد که بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور نیز میباشد و دومین مرکز تفریحی تجاری ایران مال هست که به بزرگترین مال خاور میانه شهرت دارد،پارک جنگلی چیتگر که یکی از قدیمی ترین پارک های جنگلی تهران میباشد هم در جنوب منطقه قرار دارد.

دسترسی های منطقه۲۲

منطقه ۲۲ از نظر دسترسی هم نیز موقعیت خوبی دارد،از شمال منطقه اتوبان شهید خرازی(همت)،از مرکز اتوبان شهید همدانی(حکیم)،جنوب اتوبان شهید فهمیده(تهران کرج)و اتوبان شهید لشگری(مخصوص)،از شرق اتوبان آزادگان و همچنین ورودی اتوبان تهران شمال هم در انتهای اتوبان آزادگان در منطقه۲۲ قراردارد،تعداد در حال حاضر ایستگاه های مترو ۴ ایستگاه میباشد (مترو ورزشگاه آزادی،چیتگر،ایرانخودرو،مترو ورداورد) ولی در آینده این تعداد به ۱۵ ایستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

سرمایه گذاری در منطقه۲۲

برای سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد. این منطقه که به سرعت در حال توسعه است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری متفاوتی را فراهم می‌کند که هر یک با توجه به شرایط و اهداف سرمایه‌گذاری شما می‌توانند انتخابی مناسب باشند. مشاورین املاک نست هوم منطقه ۲۲ با تجربه و شناخت عمیق از بازار، به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

گزینه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. پیش فروش واحد: این گزینه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در پروژه‌های در حال ساخت سرمایه‌گذاری کنند و با قیمت‌های پایین‌تر وارد بازار شوند.
  2. پیش فروش سهام: این نوع سرمایه‌گذاری امکان خرید سهام پروژه‌های بزرگتر را به شما می‌دهد، که ممکن است در آینده به واحدهای مسکونی یا تجاری تبدیل شوند.
  3. فروش واحد آماده: اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با ریسک کمتر و بازده سریع‌تر هستید، خرید واحدهای آماده می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.
  4. فروش زمین و مستغلات: این نوع سرمایه‌گذاری برای کسانی که به دنبال بازده بلندمدت و افزایش ارزش زمین هستند، ایده‌آل است.

مشاورین املاک نست هوم منطقه ۲۲ در کنار شما هستند تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی، بهترین انتخاب را در این فرصت‌های سرمایه‌گذاری انجام دهید.

پیش فروش های منطقه۲۲

  1. پیش فروش های ارگان های نظامی
  2. پیش فروش های شخصی
  3. پیش فروش های دولتی

سخن پایانی

منطقه ۲۲ در سال های اخیر جزو مناطق ممتاز با فضای سبز عالی و جاذبه های توریستی تفریحی شناخته شده،و همین امر این منطقه را برای سرمایه گذاری و زندگی جذاب کرده است و این منطقه همچنان رو به توسعه و پیشرفت میباشد.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *