معرفی برج‌های مدرن و مجلل در پهنه B شهرک چیتگر: بررسی بلوک‌های G1 تا G4

شهرک چیتگر پهنه b بلوک های G

آخرین بروز رسانی ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

۵/۵ | (۱ امتیاز)
بلوک G1 شهرک چیتگر

بلوک G1: طراحی مدرن و امکانات پیشرفته در شهرک چیتگر

بلوک G1 در پهنه سروستان (پهنه B) شهرک چیتگر به‌عنوان یکی از پروژه‌های برجسته منطقه ۲۲، با ۲ بال غربی و شرقی و ارتفاع ۲۹ و ۲۷ طبقه به ترتیب، امکاناتی منحصر به فرد ارائه می‌دهد. این بلوک با سازه اسکلت فلزی و دیوارهای بلوک سیمانی، مجهز به سیستم‌های اطفاء و اعلام حریق است. سیستم فاضلاب آن به‌صورت سپتیک است و در آینده به شبکه آگو شهری متصل خواهد شد. نمای خارجی پروژه با استفاده از کامپوزیت و کرتین وال طراحی شده و سیستم سرمایش و گرمایش آن از نوع فن کوئل و چیلر است. سقف واحدها از کناف و کف واحدها از سنگ درجه یک پوشیده شده است.

بلوک G2 شهرک چیتگر

بلوک G2: تجربه زندگی لوکس با سیستم‌های به روز در چیتگر

بلوک G2، واقع در پهنه سروستان (پهنه B) شهرک چیتگر، با دو بال غربی و شرقی به ترتیب با ۲۹ و ۲۷ طبقه، انتخابی عالی برای زندگی مدرن است. این بلوک از سازه اسکلت فلزی و دیوارهای بلوک سیمانی برخوردار است و سیستم‌های اطفاء و اعلام حریق را در اختیار دارد. سیستم فاضلاب به‌صورت سپتیک بوده و به‌زودی به شبکه آگو شهری متصل می‌شود. نمای پروژه با سیمان شسته و سیستم سرمایش و گرمایش آن با فن کوئل و چیلر به روز شده است. سقف‌ها از کناف و کف‌ها از سرامیک پرسلانی بهره‌مندند.

بلوک G3 شهرک چیتگر

بلوک G3: بلوک G3، انتخابی ممتاز برای زندگی راحت و مدرن

بلوک G3 در پهنه سروستان (پهنه B) شهرک چیتگر با دو بال غربی و شرقی، ۲۹ و ۲۷ طبقه به ترتیب، از سازه اسکلت فلزی و دیوارهای بلوک سیمانی بهره‌مند است. این بلوک دارای سیستم‌های اطفاء و اعلام حریق پیشرفته و سیستم فاضلاب سپتیک است که به‌زودی به آگو شهری متصل می‌شود. نمای خارجی پروژه از کامپوزیت و سیستم سرمایش و گرمایش آن با فن کوئل و چیلر طراحی شده است. سقف‌ها از کناف و کف‌ها از سنگ درجه یک ساخته شده است.

بلوک G4 شهرک چیتگر

بلوک G4: برج‌های مجلل و سازه‌های مقاوم در چیتگر

بلوک G4، واقع در پهنه سروستان (پهنه B) شهرک چیتگر، با دو بال غربی و شرقی و ارتفاع ۲۹ و ۲۷ طبقه، ویژگی‌های برجسته‌ای دارد. سازه این بلوک از فلز و دیوارها از بلوک سیمانی ساخته شده و مجهز به سیستم‌های اطفاء و اعلام حریق است. سیستم فاضلاب به‌صورت سپتیک بوده و در آینده به شبکه آگو شهری متصل خواهد شد. نمای بلوک با سیمان شسته و سیستم سرمایش و گرمایش آن با فن کوئل و چیلر طراحی شده است. سقف‌ها از کناف و کف‌ها از سرامیک پرسلانی بهره‌مندند.

نتیجه‌گیری

با توجه به امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد بلوک‌های G1، G2، G3، و G4 در شهرک چیتگر، این پروژه‌ها انتخابی بسیار مناسب برای کسانی هستند که به دنبال زندگی مدرن و راحت در یکی از مناطق روبه‌توسعه تهران هستند. این بلوک‌ها با معماری مدرن، استفاده از مصالح با کیفیت، و سیستم‌های پیشرفته، به‌ویژه برای خانواده‌ها و سرمایه‌گذاران جذابیت بالایی دارند. از سوی دیگر، شهرک شهید خرازی نیز به عنوان یک پروژه مسکونی دیگر در منطقه، گزینه‌ای مهم برای افرادی است که به دنبال محیطی آرام و با امکانات رفاهی مطلوب هستند. اگر به دنبال مقایسه بین این دو پروژه هستید، حتماً صفحه مربوط به شهرک شهید خرازی را نیز بررسی کنید.

اشتراک گذاری این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *