پروژه هزاره سوم یک تعاونی مسکن کیان

دسته بندی :
  • تعاونی سازنده : انبوه سازان کیان
  • زمان تقریبی تحویل : 31 ماه
  • قیمت حدودی : از 215،000،000 (برای یک سهم 10 متری)
  • نوع اسکلت : بتنی
  • تعداد کل طبقات : 27
  • موقعیت مکانی : مروارید شهر
  • وضعیت : فعال-در حال ساخت
پروژه هزاره سوم یک تعاونی مسکن کیان (1)

آخرین بروز رسانی ۲ مهر ۱۴۰۳

۵/۵ | (۱ امتیاز)

اطلاعات پروژه هزاره سوم یک تعاونی کیان

پروژه هزاره سوم یک در غرب منطقه مروارید شهر بلوک A6  واقع شده و به اتوبان‌های شهید همدانی، تهران-کرج و شهید خرازی دسترسی دارد. این منطقه به عنوان یکی از مناطق رو به رشد و توسعه‌یافته تهران شناخته می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک است.

این پروژه به صورت تعاونی سازه در حال ساخت است و قراردادها بر اساس یک متراژ میانگین بسته می‌شوند. طبقه و واحدها بر اساس اولویت پرداختی شما مشخص می‌شوند. قیمت زمین تراکم در این پروژه پیش فروش قطعی است، اما قیمت ساخت به صورت علی‌الحساب محاسبه می‌شود.

پروژه هزاره سوم شامل یک بلوک ۲۷ طبقه است که ۲۲ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی لوکس و ۴ طبقه پارکینگ و انباری را در بر می‌گیرد. هر طبقه شامل ۸ واحد مسکونی با معیار ۱۰۰ متری و سهام‌های ۱۰ متری می‌باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد پروژه

  • دسترسی عالی: نزدیکی به اتوبان‌های شهید همدانی، تهران-کرج و شهید خرازی.
  • طراحی مدرن: شامل لابی لوکس و پارکینگ‌های متعدد.
  • سند و جواز: زمین این پروژه دارای سند تک‌برگی است و جواز ساخت به شماره‌های ۲۰۰۰۳۸۶۶ و ۲۲۰۰۰۳۹۲۷ دریافت شده است.
  • سرعت ساخت بالا: پروژه در مرحله انجام اسکلت قرار دارد و تحویل آن برای سال ۱۴۰۵ برنامه‌ریزی شده است.

پروژه هزاره سوم یک در تاریخ ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۰ با گودبرداری آغاز شده و در بلوک A6 مرواریدشهر در حال ساخت می‌باشد. این پروژه با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و تحویل آن طبق اعلام تعاونی تا سال ۱۴۰۵ برنامه‌ریزی شده است.

پروژه هزاره سوم مروارید شهر با دسترسی‌های عالی، طراحی مدرن و برنامه‌ریزی دقیق، گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران محسوب می‌شود. با توجه به پیشرفت سریع ساخت و تسهیلات متعددی که این پروژه ارائه می‌دهد، می‌تواند انتخابی مطمئن برای آینده‌ای بهتر باشد.

موقعیت مکانی پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم در منطقه ۲۲ تهران با دسترسی فوق‌العاده به اتوبان‌های حکیم و تهران-کرج قرار گرفته است. این پروژه با نزدیکی به مکان‌های توریستی و تفریحی نظیر دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر)، پارک جنگلی چیتگر، آبشار بزرگ تهران، باغ ملی گیاه‌شناسی و دیگر مناطق تفریحی، دارای موقعیت جغرافیایی ممتازی است. همچنین، نزدیکی به مجتمع‌های بزرگ رفاهی، خدماتی و تفریحی مانند بازار بزرگ ایران (ایران مال) از دیگر مزایای مهم این پروژه به شمار می‌رود،این پروژه در مرواریدشهر واقع شده که به عنوان منطقه‌ای تازه‌ساز و آینده‌دار با پتانسیل رشد بالا شناخته می‌شود و از دیگر ویژگی‌های برجسته این منطقه است. با توجه به این مزایا، پروژه هزاره سوم یک گزینه عالی برای سرمایه‌گذاری و زندگی در محیطی مدرن و دسترسی‌پذیر محسوب می‌شود.

امکانات پروژه هزاره سوم ۱

  1. لابی مجلل
  2. لابی من ۲۴ ساعته
  3. سالن اجتماعات
  4. سالن ورزش
  5. روف گارد و فضای سبز
  6. پارکینگ میهمان
  7. نگهبانی

معرفی تعاونی سازنده پروژه هزاره سوم

شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن کیان، با بیش از سه دهه فعالیت درخشان در حوزه ساخت و ساز، در اسفند ۱۴۰۰ با ثبت و تأسیس خود در منطقه ۲۲ تهران وارد مرحله‌ای جدید شد. پروژه اول این تعاونی، پروژه هزاره سوم یک است که به دلیل موقعیت مکانی مناسب، خوشنامی تعاونی، اقساط منصفانه و اخذ مجوزهای لازم، گزینه‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری در شهرک نوین مرواریدشهر محسوب می‌شود.

پروژه هزاره سوم که در دسته برج‌های مرواریدشهر قرار دارد، توسط شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن کیان به شماره ثبت ۵۷۹۵۷۲ و با مجوز رسمی شماره ۵۸۲۱۴۷ وزارت تعاون، در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است. این تعاونی با پشتوانه سابقه درخشان مدیران خود در حوزه ساخت و ساز در مناطق مختلف تهران (گرمدره، سعادت‌آباد و…) در مدت زمان کوتاهی به یکی از تعاونی‌های موفق در منطقه ۲۲ تبدیل شده است.

با ورود به عرصه‌ای جدید و با هدف تحقق ایده‌های نوین و اهداف پیشرفته، شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن کیان با برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر لازم، آماده پاسخگویی به نیازهای جامعه مدرن و پیشرفته است.

رزومه تعاونی انبوه سازان کیان

ساخت پروژه های :

  1. هزاره سوم  ۱ (در حال ساخت)
  2. هزاره سوم  ۲ (در حال ساخت)

 

مشخصات پروژه هزاره سوم ۱

  • متراژ : ۱۰۰ متر
  • تعداد خواب : ۲ خواب
  • تعداد طبقات : ۲۷ طبقه
  • تعداد طبقات مسکونی : ۲۲ طبقه
  • تعداد کل واحد : ۱۷۶ واحد
  • تعداد بلوک : ۱ بلوک

 

خرید و فروش پروژه هزاره سوم یک

در زمان پذیره‌نویسی پروژه هزاره سوم ۱، واحدها به صورت ۳ دانگ و ۶ دانگ به اعضا تخصیص یافتند. با این حال، پس از مدتی، تعاونی انبوه‌سازان کیان و اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند که کارتکس‌های ۳ دانگ و ۶ دانگ را جمع‌آوری کنند و به نسبت سهم اعضا، کارتکس‌های ۱۰ متری به آنها ارائه دهند. این تصمیم باعث شد تا خرید و فروش سهام‌های پروژه هزاره سوم برای اعضا، خریداران و سرمایه‌گذاران در بخش پیش‌فروش املاک آسان‌تر شود. در حال حاضر، سهام‌های پروژه هزاره سوم به صورت کارتکس‌های ۱۰ متری خرید و فروش می‌شوند.

*نکته: انتقال سهام به خریدار پس از انجام بررسی های مالکیتی، حقوقی  و هویتی توسط تعاونی به صورت رسمی و قطعی در دفتر تعاونی انجام میشود.این فرایند شامل بررسی تمامی اسناد مالکیت و اطمینان از صحت و سقم معاملات قبلی است تا خریدار با آرامش خاط خرید خود را انجام دهد

ثبت درخواست برای مشاوره

ارتباط با ما جهت مشاوره در مورد این پروژه و یا خرید و فروش

گروه املاک نست هوم پیشرو در ارائه خدمات ملکی و سرمایه گذاری ملکی،در نظر داریم تا بهترین مشاوره و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم از طریق شماره تلفن های زیر با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در صفحات مجازی

پروژه های دیگر در منطقه22

عضویت در خبر نامه پروژه ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه هزاره سوم یک تعاونی مسکن کیان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *