پروژه هزاره سوم ۲ تعاونی مسکن کیان منطقه ۲۲

دسته بندی :
  • تعاونی سازنده : تعاونی انبوه سازان مسکن کیان
  • زمان تقریبی تحویل : 32 ماه
  • قیمت حدودی :  2 میلیارد الی 2،100
  • نوع اسکلت : بتن
  • تعداد کل طبقات : 15
  • موقعیت مکانی : مرواریدشهر
  • وضعیت : اجرای سقف منفی 2
پروژه هزاره سوم 2 منطقه22 مروارید شهر

آخرین بروز رسانی ۲ مهر ۱۴۰۳

۱/۵ | (۱ امتیاز)

اطلاعات پروژه هزاره سوم ۲

پروژه هزاره سوم ۲ ، دومین پروژه از تعاونی مسکن انبوه سازان کیان است که مانند پروژه اول این تعاونی در شهرک مروارید شهر واقع شده است. این برج ۱۵ طبقه با پلاک ثبتی ۲۰۶۳/۴ در قسمت شمالی شهرک مروارید شهر در حال احداث می‌باشد. این پروژه دارای جواز ساخت است و گودبرداری آن به اتمام رسیده است.

پروژه مسکونی هزاره سوم دو شامل یک بلوک مسکونی ۱۵ طبقه‌ای است. از این تعداد طبقات، یک طبقه به لابی اختصاص یافته و سه طبقه منفی برای پارکینگ و انباری طراحی شده است. در ۱۱ طبقه دیگر، واحدهای مسکونی قرار دارند که در هر طبقه ۸ واحد مسکونی موجود است. در مجموع، این پروژه ۹۶ واحد مسکونی با متراژ متوسط ۱۰۰ مترمربع و دو اتاق خواب را شامل می‌شود. مساحت زمین اختصاص یافته به این پروژه ۱۶۸۸ مترمربع است.

این برج با دسترسی عالی به بزرگراه‌های شهید خرازی و همدانی و فاصله چند دقیقه‌ای تا ایران مال و دریاچه چیتگر از موقعیت مکانی برجسته‌ای بهره‌مند است. همچنین، نزدیکی به جاذبه‌های تفریحی و توریستی منطقه ۲۲، مانند دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک جنگلی چیتگر، پارک آبشار تهران، باغ ملی گیاه‌شناسی و مجموعه تجاری و تفریحی بام لند، از دیگر مزایای مهم این پروژه محسوب می‌شود.

بر اساس اطلاعیه‌های ارائه شده از سوی شرکت تعاونی مسکن کیان، تحویل واحدهای مسکونی پروژه هزاره سوم ۲ تا پایان سال ۱۴۰۶ به خریداران انجام خواهد شد. با امکانات و موقعیت مکانی استثنایی، این پروژه یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی و سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران به شمار می‌آید.

موقعیت مکانی پروژه هزاره سوم ۲

پروژه مسکونی هزاره سوم دو، همانند پروژه هزاره سوم یک، در شهرک مروارید شهر واقع شده است. این برج ۱۵ طبقه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های منطقه ۲۲ شناخته می‌شود و از موقعیتی استثنایی بین دو کلان‌شهر تهران و کرج بهره می‌برد. ساکنان این برج به راحتی از طریق بزرگراه‌های شهید حکیم، شهید خرازی و آزادراه تهران-کرج به مناطق مختلف دسترسی دارند.

از دیگر مزایای مهم این پروژه، نزدیکی به جاذبه‌های توریستی و تفریحی منطقه ۲۲ است، از جمله دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک جنگلی چیتگر، پارک آبشار تهران، باغ ملی گیاه‌شناسی، و مجموعه تجاری و تفریحی بام لند. همچنین، فاصله کوتاه این پروژه با مجتمع بزرگ ایران مال، ارزش آن را دوچندان کرده است.

در اطراف این پروژه، واحدهای صنفی و تجاری متعددی خدمات خود را ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به داروخانه، هایپرمارکت، کافه و رستوران، سوپرمارکت، بازارهای میوه و تره‌بار، خشکشویی و موارد دیگر اشاره کرد. این امکانات به ساکنان هزاره سوم دو، امکان بهره‌مندی از یک زندگی راحت و مدرن را می‌دهد.

امکانات پروژه هزاره سوم ۲

  1. سالن اجتماعات
  2. کف تمامی واحد های مسکونی سرامیک
  3. سیستم دوربین بسته برای تمامی مشاعات
  4. فضای سبز
  5. سالن ورزشی مجهز
  6. پنجره دو جداره یو پی وی سی
  7. درب پارکینگ ریموت دار
  8. چند دستگاه آسانسور ویژه حمل بار و نفرات
  9. سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  10. چشم انداز کوهستان
  11. پارکینگ و انباری
  12. سیستم اعلام و اطفاء حریق
  13. آنت مرکزی
  14. ماهواره مرکزی
  15. لابی من شبانه روزی
  16. نگهبانی
  17. درب ضد سرقت

 

معرفی تعاونی سازنده پروژه

شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن کیان با بیش از سه دهه سابقه درخشان در صنعت ساخت و ساز، در اسفند ۱۴۰۰ فعالیت خود را در منطقه ۲۲ تهران آغاز کرد. این تعاونی با ثبت و تأسیس رسمی خود وارد مرحله‌ای نوین از فعالیت‌های ساختمانی شد. نخستین پروژه این تعاونی، پروژه هزاره سوم یک است که به دلیل موقعیت مکانی عالی، شهرت مثبت تعاونی، شرایط اقساط منصفانه و اخذ تمامی مجوزهای لازم، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در شهرک مرواریدشهر تبدیل شده است.

پروژه هزاره سوم که در دسته برج‌های مرواریدشهر قرار می‌گیرد، توسط شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن کیان با شماره ثبت ۵۷۹۵۷۲ و مجوز رسمی شماره ۵۸۲۱۴۷ وزارت تعاون در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است. این تعاونی با تکیه بر سابقه درخشان مدیران خود در زمینه ساخت و ساز در مناطق مختلف تهران مانند گرمدره و سعادت‌آباد، در مدت زمانی کوتاه به یکی از تعاونی‌های موفق در منطقه ۲۲ تبدیل شده است.

شرکت تعاونی انبوه‌سازان مسکن کیان با ورود به مرحله‌ای جدید و با هدف تحقق ایده‌های نوآورانه و اهداف پیشرفته، با برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات لازم، به دنبال پاسخگویی به نیازهای جامعه مدرن و پویا است.

رزومه تعاونی مسکن سازان کیان

ساخت پروژه های :

  1. پروژه هزاره سوم ۱ (درحال ساخت)
  2. پروژه هزاره سوم ۲ (در حال ساخت)

مشخصات پروژه  زاره سوم ۲

  • متراژ : ۱۰۰
  • تعداد خواب : دو خواب
  • تعداد طبقات : ۱۵
  • تعداد طبقات مسکونی : ۱۱
  • تعداد کل واحد : ۹۶
  • تعداد بلوک : یک

خرید و فروش پروژه هزاره سوم ۲

این پروژه، همانهمانند پروژه قبلی،به صورت واحدهای ۶ دانگ ۱۰۰ متری و ۳ دانگ ۵۰ متری به اعضا واگذار شد. با توجه به تصمیمات جدید، این طرح در آینده شامل جمع‌آوری دفترچه‌های ۳ دانگی و ۶ دانگی خواهد بود تا به جای آن‌ها، کاردکس‌های ۱۰ متری به اعضا ارائه شود. این تغییرات به نحوی انجام می‌گیرد که هر عضو به اندازه‌ی سهم خود در پروژه، کاردکس‌های جدید را دریافت کند. این تصمیم به گونه‌ای طراحی شده است که همه اعضا بتوانند به راحتی از مزایای واحدهای خود بهره‌مند شوند، درست مانند پروژه موفق هزاره سوم یک.

نکته قابل توجه این است که تمامی کاردکس‌های ۱۰ متری به‌صورت کامل قابل استعلام از تعاونی هستند و انتقال قطعی آن‌ها در دفتر تعاونی انجام می‌شود. این فرآیند شفاف و رسمی، اطمینان خاطر کاملی برای خریداران امتیازهای پروژه هزاره سوم ۲ به همراه خواهد داشت. به این ترتیب، اعضا بدون هیچ نگرانی می‌توانند به سرمایه‌گذاری در این پروژه ادامه دهند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

جدول اقساط هزاره سوم 2

*نکته: انتقال سهام به خریدار پس از انجام بررسی های مالکیتی، حقوقی  و هویتی توسط تعاونی به صورت رسمی و قطعی در دفتر تعاونی انجام میشود.این فرایند شامل بررسی تمامی اسناد مالکیت و اطمینان از صحت و سقم معاملات قبلی است تا خریدار با آرامش خاط خرید خود را انجام دهد

ثبت درخواست برای مشاوره

ارتباط با ما جهت مشاوره در مورد این پروژه و یا خرید و فروش

گروه املاک نست هوم پیشرو در ارائه خدمات ملکی و سرمایه گذاری ملکی،در نظر داریم تا بهترین مشاوره و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم از طریق شماره تلفن های زیر با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در صفحات مجازی

پروژه های دیگر در منطقه22

عضویت در خبر نامه پروژه ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه هزاره سوم ۲ تعاونی مسکن کیان منطقه ۲۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *