بلوک های N و D ارتش پهنه B شهرک چیتگر

دسته بندی :
  • تعاونی سازنده : عمران آبشار اسپادانا
  • زمان تقریبی تحویل :1405
  • قیمت حدودی : متری 43 میلیون الی 48 میلیون
  • نوع اسکلت : فلزی – بتن
  • تعداد کل طبقات : 30
  • موقعیت مکانی : شهرک چیتگر
  • وضعیت : در حال ساخت

 

بلوک های N شهرک چیتگر_7_7

آخرین بروز رسانی ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

امتیاز دهید

اطلاعات پروژه ارتش بلوک های N و D

یکی از پروژه‌های برجسته و ارزشمند در منطقه ۲۲ تهران،بلوک های  N و D ارتش در چیتگر است که تحت مدیریت ارتش و با همکاری شرکت عمران آبشار اسپادانا ساخته شده‌اند. این برج‌ها که در پهنه B قرار دارند، به دلیل مکان‌یابی در منطقه گردشگری ۲۲ تهران و قیمت قطعی، از محبوبیت بالایی برخوردارند.

بنیاد تعاون ارتش و شرکت عمران آبشار اسپادانا، دو برند معتبر، در اجرای این پروژه‌ها همکاری داشته و همچنین پروژه‌های متعدد دیگری را در دست دارند. از جمله این پروژه‌ها، برج‌های ارکیده و پامچال هستند که در پهنه A و در نزدیکی دریاچه چیتگر و انتهای بلوار طبیعت واقع شده‌اند و توسط ارتش ساخته و تحویل داده شده‌اند.

پهنه‌های B و E نیز هم‌اکنون در حال ساخت بوده و پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. موقعیت پروژه‌های N و D، در بلوار پژوهش، نزدیک ایران مال، در غرب دریاچه و شمال باغ ملی گیاه‌شناسی و در بخش جنوب شرقی پهنه B ارتش است.

در سال‌های ۹۸ و ۹۹، انتخاب واحد برای سهام‌های ۶۳ و ۳۳ متر آغاز شد و اعضا بر اساس اولویت، برای انتخاب واحد به تعاونی مراجعه کردند. تمامی بلوک‌های N3, N4, N5 و N6 برای انتخاب واحد باز شدند، اما بلوک‌های N1 و N2 تا سال ۱۴۰۰ همچنان در انتظار انتخاب واحد بودند.

واحدهای بلوک‌های سری N در ابتدا به صورت سهامی پیش‌فروش شدند و پس از انتخاب واحد، به متراژ تبدیل شدند که شامل طبقه، واحد، و جهت مشخص بود. در حال حاضر، خرید و فروش این واحدها به صورت قطعی و بدون نیاز به پرداخت اقساط انجام می‌گیرد.

مزایای برج‌های سری N شهرک چیتگر عبارتند از:

  1. قیمت قطعی واحدها.
  2. تعهد به پرداخت ضرر و زیان.
  3. تعیین دقیق جهت، طبقه، و متراژ واحدها.
  4. سازنده پروژه ارگان‌های معتبر که موجب اعتباربخشی به پروژه می‌شوند.
  5. موقعیت ممتاز پروژه با دسترسی آسان به مراکز توریستی منطقه ۲۲ و اتوبان‌های مجاور.

موقعیت مکانی  بلوک های N و D  ارتش

پهنه B در شمال غربی دریاچه چیتگر واقع شده است و به عنوان یکی از نقاط مهم منطقه ۲۲ تهران شناخته می‌شود. دریاچه چیتگر مرجع موقعیت‌یابی بسیاری از پروژه‌ها در این منطقه است، زیرا بیشتر مردم منطقه ۲۲ را به واسطه این دریاچه می‌شناسند. پروژه‌های سری N و D در پهنه B قرار دارند و تنها ۳ دقیقه با اتومبیل از دریاچه چیتگر فاصله دارند.

برج‌های سری N در بلوار پژوهش، بین اتوبان حکیم و اتوبان همت واقع شده‌اند. این پروژه در غرب ایرانمال، شمال باغ  گیاهشناسی و جنوب شهربازی در حال احداث هزار و یک شهر قرار دارد.

موقعیت بلوک های N3، N4، N5 و N6 نسبت به دریاچه چیتگر نیز بسیار مطلوب است، به طوری که با خودرو تنها ۳ دقیقه از دریاچه فاصله دارند. این نزدیکی به دریاچه، باعث شده تا برج‌های سری N از نظر موقعیت مکانی بسیار ارزشمند باشند.

این برج‌ها درست در غرب ایرانمال قرار دارند و برخی از واحدهای شرقی بلوک N دارای چشم‌انداز مستقیم به ایرانمال هستند.

پهنه B شهرک چیتگر دقیقا بین اتوبان همت و اتوبان حکیم واقع شده است و از این نظر، نزدیکی و دسترسی بسیار خوبی به این دو بزرگراه دارد. شمال این پهنه اتوبان شهید خرازی (همت) و جنوب آن اتوبان حکیم قرار دارد، که این موقعیت استراتژیک دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر را فراهم می‌کند.

امکانات بلوک های N و D  ارتش در پهنه B

  1. دو سالن اجتماعات
  2. سالن بدنسازی
  3. مهد کودک
  4. دو کتابخانه
  5. دفتر مدیریت
  6. نگهبانی ۲۴ ساعته
  7. خدمات سرایداری
  8. لابی مجلل
  9. لابی وومن ۲۴ ساعته

رزومه تعاونی  آبشار اسپادانا

در سال ۱۳۷۹، شرکت عمران آبشار اسپادانا به منظور مدیریت و اجرای پروژه‌های بزرگ و مهم، با شماره ثبت ۱۷۱۲۸۶ و شماره ملی ۱۰۱۰۲۱۳۷۴۵۵ تأسیس شد. تجربه‌ی موفق این شرکت در مدیریت پروژه‌های پیچیده، از جمله مجتمع آبشار (شهید کشوری اصفهان)، گواهی بر توانایی آن در برنامه‌ریزی و مدیریت منابع است.

این شرکت در یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور، یعنی شهرک بزرگ چیتگر در تهران، که شامل بیش از ۴۰ بلوک مسکونی و حدود ۲۰۰۰۰ واحد مسکونی و تجاری است، نقش مهمی ایفا کرده است. همچنین، پروژه‌ی برج‌های پهنه طبیعت نیز به یک شرکت ترکیه‌ای به نام آرشام واگذار شده که تحت نظارت عمران آبشار اسپادانا فعالیت می‌کند.

تعامل و همکاری این شرکت با تیم‌های مختلف ساخت و ساز و مدیریت پهنه‌های مختلف، نشان‌دهنده توانایی آن در هماهنگی و مدیریت موثر پروژه‌های چندگانه است. این شرکت با بهره‌گیری از مهندسین مجرب و متخصص، هدف خود را تحقق پروژه‌ها با رعایت استانداردهای کیفی و زمانی قرار داده است.

مشخصات بلوک های N  و D  ارتش چیتگر

  • متراژ‌های برج‌های N: ۱۲۷، ۱۳۱، ۱۲۱، ۱۴۱، ۱۵۱ متر مربع.
  • متراژ‌های برج‌های D: ۱۲۵، ۱۵۰، ۱۵۸، ۱۶۸، ۱۷۲، ۱۷۸، ۱۸۴ مترمربع.
  • تعداد خواب : یک الی چهار خواب
  • تعداد طبقات : ۳۳
  • تعداد طبقات مسکونی : ۲۷
  • تعداد کل واحد : ۴۳۹۲ واحد
  • تعداد بلوک : ۹ بلوک(۶بلوک N و ۳ بلوک D )

خرید و فروش پروژه های ارتش در منطقه۲۲

پروژه‌های ارتش به‌عنوان یکی از پروژه‌های معتبر و مطمئن در منطقه ۲۲ شناخته می‌شوند. دلیل این اعتبار، نقش پررنگ ارگان قدرتمندی مانند ارتش در اجرای این پروژه‌هاست که توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. ویژگی برجسته این پروژه‌ها، قیمت قطعی و ثابت واحدها است که باعث می‌شود خریداران از نگرانی‌های مربوط به پرداخت اقساط یا افزایش قیمت‌ها و یا مالیات  معاف باشند. این امر سرمایه‌گذاران را مطمئن می‌سازد که با خرید واحدهای این پروژه‌ها، سود تضمینی و بدون ریسک خواهند داشت.

*نکته: انتقال سهام به خریدار پس از انجام بررسی های مالکیتی، حقوقی  و هویتی توسط تعاونی به صورت رسمی و قطعی در دفتر تعاونی انجام میشود.این فرایند شامل بررسی تمامی اسناد مالکیت و اطمینان از صحت و سقم معاملات قبلی است تا خریدار با آرامش خاط خرید خود را انجام دهد

 

ثبت درخواست برای مشاوره

ارتباط با ما جهت مشاوره در مورد این پروژه و یا خرید و فروش

گروه املاک نست هوم پیشرو در ارائه خدمات ملکی و سرمایه گذاری ملکی،در نظر داریم تا بهترین مشاوره و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم از طریق شماره تلفن های زیر با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در صفحات مجازی

پروژه های دیگر در منطقه22

عضویت در خبر نامه پروژه ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلوک های N و D ارتش پهنه B شهرک چیتگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *