پروژه شمیم رحمت ۳ نخل هوا فضا

دسته بندی :
  • تعاونی سازنده : شمیم رحمت(هوا و فضا)
  • زمان تقریبی تحویل : 22 ماه
  • قیمت حدودی : متری 58،000،000 الی 65،000،000 تومان
  • نوع اسکلت : بتن
  • تعداد کل طبقات : 26 طبقه
  • موقعیت مکانی : کوهک – نسیم 16
  • وضعیت : اتمام اسکلت – سفت کاری – نازک کاری
پروژه شمیم رهمت 3 نخل هوا فضای سپاه

آخرین بروز رسانی ۲۴ مهر ۱۴۰۳

امتیاز دهید

اطلاعات پروژه شمیم رحمت ۳ نخل

کاربری پروژه شمیم رحمت ۳ تماماً مسکونی است و این پروژه فاقد کاربری تجاری می‌باشد. برای رفاه ساکنین، در طبقه همکف دو فروشگاه و یک کافی‌شاپ اختصاصی طراحی و اجرا شده است. محوطه برج دارای مجموعه ورزشی مجهز شامل فضای سبز و زمین‌های والیبال و بسکتبال می‌باشد. هر واحد علاوه بر باکس پله و آسانسور اختصاصی، در مواقع اضطراری به علت پیوستگی بال‌های ساختمان، در طبقات اول تا سوم به ۳ دستگاه باکس پله و ۶ آسانسور و در طبقات دیگر پروژه از طریق حیاط خصوصی به ۱۲ دستگاه آسانسور و ۶ باکس پله دسترسی دارد. فرم ساختمان به گونه‌ای طراحی شده که از اشراف مستقیم آپارتمان‌ها کاسته و محرمیت مورد نیاز تأمین گردیده است.

در پروژه نخل (شمیم رحمت ۳)، هر طبقه حیاط مسقف اختصاصی خود به ارتفاع ۷ متر را دارا می‌باشد. با توجه به اینکه پروژه نخل در منطقه کوهک واقع شده است، دسترسی به اتوبان‌های تهران از جمله همت، حکیم و آزادگان و همچنین نزدیکی به جاذبه‌های تجاری و گردشگری منطقه از جمله بازار بزرگ ایران مال، بازار رزمال، پارک جنگلی چیتگر، پارک جوانمردان، باغ گیاه‌شناسی و بیمارستان فوق تخصصی مغز و اعصاب پروفسور سمیعی از مزایای مهم موقعیتی این پروژه است.

پروژه شمیم رحمت دارای ۱۰ تیپ متراژ است که در بال‌های این برج قرار دارند. واحدها ۲ خوابه و ۳ خوابه هستند که در هر واحد یک خواب مستر وجود دارد و دارای تراس اختصاصی و سرویس مهمان نیز می‌باشند. برج نخل یا شمیم رحمت ۳ دارای ۲۶ طبقه است که ۲۱ طبقه آن مسکونی و شامل ۷۴۴ واحد می‌باشد. متراژ واحدها از ۱۱۰ مترمربع شروع شده و تا حدود ۳۰۰ مترمربع را شامل می‌شود. متراژها شامل: ۱۱۰-۱۱۸-۱۲۵-۱۳۵-۱۵۰-۱۸۰-۱۹۵-۲۲۰-۲۶۰ مترمربع است. برج دارای ۶ طبقه منفی و همکف می‌باشد.

 

موقعیت مکانی پروژه هوافضا (شمیم رحمت) در منطقه ۲۲

پروژه شمیم یکی از پروژه‌های تعاونی هوافضای سپاه است که از موقعیت مکانی و دسترسی‌های خوب و معقولی برخوردار است. این پروژه در محله کوهک قرار گرفته و از دسترسی‌های آن می‌توان به اتوبان‌های شهید همدانی، شهید خرازی، آزادگان و تهران-کرج اشاره کرد. همچنین نزدیکی این پروژه به دریاچه چیتگر و مرکز خرید باملند بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است و دسترسی به متروی چیتگر هم حدوداً ۱۰ دقیقه است. از مراکز تجاری و خرید نزدیک به این پروژه می‌توان به مجتمع طوبی و مجتمع تجاری ریحانه اشاره کرد.

امکانات پروژه شمیم رحمت ۳ نخل

  1. لابی مجلل
  2. لابی من ۲۴ ساعته
  3. سالن اجتماعات
  4. سالن ورزش
  5. استخر
  6. روف گاردن و باغ معلق
  7. پارکینگ میهمان
  8. سالن بازی کودکان
  9. کافی شاپ
  10. ۱۲ لاین آسانسور
  11. نگهبانی

معرفی تعاونی سازنده پروژه شمیم رحمت ۳ نخل

تعاونی مسکن شمیم رحمت با پروژه‌های شناخته شده‌ای چون شمیم رحمت ۱ و شمیم رحمت ۲، یکی از تعاونی‌های مطرح و فعال در منطقه ۲۲ تهران است. همچنین، تعاونی هوافضا که در منطقه ۲۲ فعالیت می‌کند، به عنوان یکی از گزینه‌های اول سرمایه‌گذاران ملکی شناخته می‌شود.

این تعاونی دارای رزومه درخشانی در محله کوهک، تهرانسر و بلوار اردستانی است. در منطقه کوهک، پروژه‌های ترنج و امپریال و در تهرانسر، پروژه هاشمی نژاد را در رزومه خود دارد. در منطقه اردستانی نیز، پروژه خرازی ۲ بلوک و پروژه آسمان دریاچه چیتگر را ساخته است.

تعاونی مسکن شمیم رحمت با نام اصلی شرکت تعاونی شمیم رحمت تأسیس شده و با ارائه پروژه‌های موفق، جایگاه ویژه‌ای در بین تعاونی‌های منطقه ۲۲ تهران دارد.

رزومه تعاونی شمیم رحمت

ساخت پروژه های :

  1. شمیم رحمت ۱(ترنج کوهک)
  2. شمیم رحمت ۲(امپریال کوهک)

 

مشخصات پروژه شمیم رحمت ۳ نخل

  • متراژ : ۱۱۰ الی۲۶۰ متر
  • تعداد خواب : ۲ خواب و ۳ خواب
  • تعداد طبقات : ۲۶ طبقه
  • تعداد طبقات مسکونی : ۲۱ طبقه
  • تعداد کل واحد : ۷۴۴ واحد
  • تعداد بلوک : ۱ بلوک ۴ باله

 

خرید و فروش پروژه شمیم رحمت ۳ نخل

پروژه نخل (شمیم رحمت ۳) به صورت سهم‌های ۱۰ متر مربعی واگذار می‌شود، به این معنا که دارنده هر سهم مالک ۱۰ متر مربع زیربنای مسکونی خواهد بود. برای مثال، برای خرید یک واحد ۱۵۰ متری، نیاز به خرید ۱۵ سهم از این پروژه است.

در حال حاضر، اقساط این پروژه برای هر ۱۰ متر مربع معادل ۸ میلیون تومان تعیین شده است که از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرایی خواهد شد. این مبلغ در ابتدای هر سال تغییر می‌کند، بنابراین قیمت تمام شده پروژه شمیم رحمت ۳ به صورت علی‌الحساب محاسبه می‌شود.

در قرارداد ساخت برای اعضای اولیه، قیمت تخمینی برای هر متر مربع ۴.۵ میلیون تومان تعیین شده بود که این مبلغ اکنون تغییر کرده است. هزینه انتقال مالکیت و ثبت سهام در تعاونی مسکن برای هر سهم ۴۵۰,۰۰۰ تومان است. این هزینه‌ها تنها توسط خریدار پرداخت می‌شود و فروشنده هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند. اگر برای اولین بار سهام این پروژه را خریداری می‌کنید، لازم است از دفتر اسناد رسمی گواهی امضا تهیه کنید.

 

 

*نکته: انتقال سهام به خریدار پس از انجام بررسی های مالکیتی، حقوقی  و هویتی توسط تعاونی به صورت رسمی و قطعی در دفتر تعاونی انجام میشود.این فرایند شامل بررسی تمامی اسناد مالکیت و اطمینان از صحت و سقم معاملات قبلی است تا خریدار با آرامش خاط خرید خود را انجام دهد

ثبت درخواست برای مشاوره

ارتباط با ما جهت مشاوره در مورد این پروژه و یا خرید و فروش

گروه املاک نست هوم پیشرو در ارائه خدمات ملکی و سرمایه گذاری ملکی،در نظر داریم تا بهترین مشاوره و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم از طریق شماره تلفن های زیر با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در صفحات مجازی

پروژه های دیگر در منطقه22

عضویت در خبر نامه پروژه ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه شمیم رحمت ۳ نخل هوا فضا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *