پروژه پدافند ارتش آرین سازه پهنه c شهرک چیتگر

دسته بندی :
  • تعاونی سازنده : تعاونی آرین سازه
  • زمان تقریبی تحویل : 1408
  • قیمت حدودی : از متری 47 میلیون تومان
  • نوع اسکلت : فلزی
  • تعداد کل طبقات : 32 و 40 طبقه
  • موقعیت مکانی : شهرک چیتگر پهنهC
  • وضعیت : در حال ساخت

 

برج پدافند ارتش شهرک چیتگر

آخرین بروز رسانی ۲۲ مهر ۱۴۰۳

۵/۵ | (۱ امتیاز)

اطلاعات پروژه پدافند ارتش آرین سازه شهرک چیتگر

در پهنه C شهرک چیتگر، ساخت ۸ برج در حال انجام است که از این میان، ۲ برج متعلق به تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش می‌باشد. این پروژه بزرگ و لوکس با همکاری تعاونی مسکن خاتم‌الانبیا ارتش و شرکت عمرانی آرین سازه در حال توسعه است. برج‌های ۴۰ و ۳۲ طبقه H و C، که از بلندترین برج‌های مسکونی در غرب تهران محسوب می‌شوند، در مرحله اجرای اسکلت قرار دارند.

موقعیت این پروژه در غرب دریاچه چیتگر و بلوار پژوهش واقع شده است. زمین پروژه به تعاونی پدافند ارتش تعلق دارد و هلدینگ آرین سازه به عنوان سازنده اصلی این پروژه، وظیفه ساخت و نظارت را بر عهده دارد. در ابتدا، سهم تعاونی پدافند ۴۰ درصد و سهم هلدینگ آرین سازه ۶۰ درصد بود، اما به تازگی با توافقات صورت گرفته، سهم آرین سازه به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

برخی از واحدها در این پروژه به صورت طبقه‌ای مشخص و برخی دیگر به صورت امتیاز خرید و فروش عرضه می‌شوند. به طور کلی، پروژه پدافند هوایی ارتش در حال حاضر در حال پیشرفت و تحقق اهداف خود است و به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران مطرح می‌شود.

 

موقعیت مکانی پروژه پدافند ارتش آرین سازه

پروژه پدافند هوایی ارتش در پهنه C شهرک چیتگر، غرب دریاچه شهدای خلیج فارس، و بلوار پژوهش قرار دارد. این موقعیت به ساکنان امکان دسترسی سریع به اتوبان‌های شهید خرازی و شهید همدانی را می‌دهد، به طوری که کمتر از یک دقیقه به اتوبان‌های همت و حکیم دسترسی دارند و سفر به مرکز شهر تهران یا کرج بسیار آسان است.

این پروژه تا دریاچه چیتگر پنج دقیقه فاصله زمانی دارد، اما با بهره‌برداری از محور چهارباغ در آینده، این فاصله به کمتر از دو دقیقه کاهش می‌یابد. همچنین، نزدیکی به ایرانمال، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه، ساکنان برج‌های پدافند هوایی ارتش را به امکاناتی چون هایپرمارکت، سینما، پیست هاکی، کتابخانه و رستوران‌های متنوع دسترسی می‌دهد.

پروژه پدافند هوایی ارتش آرین سازه در شمال باغ گیاه‌شناسی ملی واقع شده که چشم‌انداز زیبایی برای واحدهای جنوبی این برج‌ها به ارمغان می‌آورد. در پهنه C، علاوه بر برج‌های C و H که در حال حاضر در مرحله اجرای اسکلت هستند، پروژه‌های دیگری نظیر پروژه مرجان نیروی دریایی، پروژه H2 نیروی هوایی و برج‌های چهارگانه نیروی زمینی ارتش نیز در دست ساخت است.

امکانات پروژه  پدافند ارتش آرین سازه

  1. روف‌گاردن
  2. سالن ورزشی چندمنظوره
  3. کافی‌شاپ و رستوران
  4. لابی مجلل ۲۴ ساعته
  5. شوتینگ زباله
  6. سالن اجتماعات
  7. هلی‌پد
  8. هایپرمارکت
  9. فضای سبز و بازی کودک
  10. سیستم اطفا حریق
  11. سرمایش و گرمایش مرکزی
  12. بالکن
  13. خروج اضطراری

معرفی تعاونی سازنده پروژه پدافند ارتش آرین سازه

شرکت آرین‌سازه رابین در آذر ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان یک شرکت سهامی خاص تاسیس شد و طی دو دهه فعالیت، با هدف «ساخت، تامین و تجهیز ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی»، ماموریت خود را گسترش داد. این شرکت با شعار “ما یک خانواده هستیم” و “سبکی متفاوت برای زندگی” تلاش می‌کند تا محصولی فراتر از یک مسکن را به مخاطبان خود ارائه دهد، محصولی که با دقت به تمام ابعاد زندگی مخاطبان توجه کرده و سطح زندگی آنان را ارتقا دهد.

هلدینگ آرین‌سازه با پشتوانه دو دهه تجربه در ساخت صدها هزار مترمربع پروژه‌های ساختمانی و با برخورداری از توان خدمات فنی مهندسی و نیروی انسانی مجرب، به دنبال ارتقای سبک و کیفیت زندگی ایرانیان است. این نگرش و تلاش‌ها منجر به شکل‌گیری هلدینگ آرین‌سازه، به عنوان یک نهاد پیشرو در صنعت ساختمان کشور شده است.

رزومه تعاونی آرین سازه

ساخت پروژه های :

  1. مجتمع مسکونی تجاری افرا
  2. پروژه ستین

 

مشخصات پروژه پدافند هوایی ارتش آرین سازه

  • متراژ : ۶۰-۹۰-۱۲۰-۱۵۰-۱۸۰ متر مربع
  • تعداد خواب : یک خواب الی چهار خواب
  • تعداد طبقات : ۳۲ و ۴۰ طبقه
  • تعداد طبقات مسکونی : ۲۸ و ۳۵ طبقه
  • تعداد کل واحد : ۴۶۴ واحد
  • تعداد بلوک : ۲ بلوک

 

خرید و فروش پروژه ارتش پدافند آرین سازه

پروژه پدافند ارتش، یکی از برج‌های ۴۰ طبقه منطقه ۲۲ تهران است که به صورت اقساطی به فروش می‌رسد. تحویل این پروژه برای سال ۱۴۰۸ پیش‌بینی شده و به دو صورت خرید و فروش می‌شود:

  1. سهام اعضای تعاونی ارتش: در ابتدا این سهام به صورت دفترچه‌های ۶۰ متری مسکونی و ۱ متری تجاری توزیع شده بود. پس از تجمیع دفترچه‌ها، طبقه واحدها مشخص شده و اعضای ارتش با قیمت قطعی و بدون نیاز به پرداخت اقساط می‌توانند سهام خود را بفروشند. این واحدها به‌صورت متری و با توجه به طبقه، خرید و فروش می‌شوند.
  2. واحدهای شرکت آرین سازه:
    • حالت اول: واحدها به صورت طبقه واحد مشخص و با قیمت تمام شده ارائه می‌شوند. در این روش، ۵۰% از مبلغ نقداً پیش‌پرداخت شده و مابقی اقساط تا پایان پروژه پرداخت می‌شود.
    • حالت دوم: واحدها به‌صورت امتیازی و با متراژ مشخص، اما بدون تعیین طبقه، به فروش می‌رسند. در این حالت، دفترچه‌ها به دو نوع تقسیم می‌شوند:
      • دفترچه‌های آبی: با قیمت ساخت علی‌الحساب.
      • دفترچه‌های طلایی: با قیمت ساخت قطعی.

همچنین، لازم به ذکر است که واحدهای پروژه پدافند دارای دفترچه مالکیت بوده و پیش از تسویه حساب با فروشنده، باید استعلامات لازم از دفتر تعاونی انجام شود. پس از آن، مراحل انتقال رسمی در دفترخانه اسناد رسمی و دفتر تعاونی صورت می‌گیرد. این پروژه که در پهنه C چیتگر واقع شده است، به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید در منطقه ۲۲ تهران به شمار می‌آید.

 

*نکته: انتقال سهام به خریدار پس از انجام بررسی های مالکیتی، حقوقی  و هویتی توسط تعاونی به صورت رسمی و قطعی در دفتر تعاونی انجام میشود.این فرایند شامل بررسی تمامی اسناد مالکیت و اطمینان از صحت و سقم معاملات قبلی است تا خریدار با آرامش خاط خرید خود را انجام دهد

 

ثبت درخواست برای مشاوره

ارتباط با ما جهت مشاوره در مورد این پروژه و یا خرید و فروش

گروه املاک نست هوم پیشرو در ارائه خدمات ملکی و سرمایه گذاری ملکی،در نظر داریم تا بهترین مشاوره و خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم از طریق شماره تلفن های زیر با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در صفحات مجازی

پروژه های دیگر در منطقه22

عضویت در خبر نامه پروژه ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه پدافند ارتش آرین سازه پهنه c شهرک چیتگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *